ZGODOVINA
Idejna zasnova za nastanek ArtLiQ-ovih likerjev se je porodila v treh razvojnih fazah:
Prva faza in prvi okusi so nastali kot plod mednarodnega delovnega okolja oz. druženja zaposlenih iz različnih delov sveta v prostem času.
Mednarodno delovno okolje ter odkrivanje kulturnih razlik zaposlenih iz Azije, Amerike, Afrike, Evrope ... sta pripeljala do skupnega druženja v prostem času ter odkrivanja novih okusov na področju hrane in pijače. Pravo odkritje za kolege iz drugih kontinentov izven alpsko-mediteranskega dela Evrope je bila pijača slovenskega izvora, imenovana borovničevec. Zanimiva je bila zaradi svojega dobrega okusa ter privlačnega videza (sveže borovnice v pijači). Za njihove okuse pa je bila malo presladka ... Pijačo smo osvežili z dodatkom soka svežega sadja (limete, pomaranče in limone) ter ustvarili atraktiven, manj sladek, svež in bolj piten okus. V tem obdobju so nastali prvi trije novi sveži in atraktivni okusi, primerni različnim mednarodnim zahtevam:
‐ borovničke z limeto
‐ borovničke s pomarančo
‐ borovničke z limono
Druga faza in nadaljnji novi okusi so nastali kot plod raziskave obstoječe tržne ponudbe.
Na slovenskem trgu smo odkrili dve atraktivni sestrski pijači tradicionalnega borovničevca ter ugotovili, da sta nedostopni obstoječim kupcem:
- malinov liker s svežimi sadeži malin v pijači
- domači limonin liker z vanilijo
Tretja faza je pripeljala do nadgradnje obstoječe tradicionalne ponudbe likerjev v alpsko-mediteranskem delu Evrope ter razširitve obstoječega prodajnega asortimana s kvalitetno in osveženo ponudbo likerjev, primerno za vse domače in tuje okuse.
Z izkušenimi proizvajalci z dolgoletno tradicijo in preizkuševalci pijač smo pod zaščiteno blagovno znamko ArtLiQ ustvarili mešanice atraktivnih likerjev, izdelanih po tradicionalni metodi in začinjenih z novimi svežimi okusi :
- borovničke z limeto
- borovničke s pomarančo
- borovničke z limono
- borovničke s sadeži
- malinov liker s svežimi sadeži malin v pijači
- domači limonin liker z vanilijo
Četrta faza razvoja je usmerjena k vinu. Podjetje Artas je izkoristilo svoje dobro poznavanje tako nabavnega kot prodajnega trga vin ter ustanovilo novo blagovno znamko ArtWiN (Art of Wine).
Uporabili smo stoletne tradicije najboljših vinogradov, ki geografsko ležijo vse od srednje do jugovzhodne Evrope, in izkoristili najboljše, kar nam trg ponuja. Podjetje tako nenehno razvija in dopolnjuje nabor svojih vin.
Pri rdečih vinih se večinoma prodaja:
- merlot
- cabernet-sauvignon
- vranac
- mervin
Pri belih vin se večinoma prodaja:
- malvazija
- rumeni muškat
- sladki muškat
- chardonnay
- rizling